۲۱ مرداد ۱۳۸۷

لایحه ضد خانواده


در حالی که لایحه "ضد خانواده" در شرف تصویب قطعی است، دوست دارم به کسانی که به موضوع اهمیتی نمی دهند، فقط یاد آوری کنم که در هر کشوری زنان نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند. با توجه به این موضوع، آیا می دانید نیمی از جمعیت کشور ما بعد از انقلاب اسلامی همواره جمعیت از بین رفته بوده و با تصویب این لایحه جدید دیگر اثری از این جمعیت نخواهد ماند!؟
من شخصا از روزی که خبر تصویب این لایحه را در مجلس پر افتخار هشتم شنیدم، به عنوان عضوی از این جامعه و بخاطر داشتن جنسیت مرد، خجالت زده هستم. متاسفم که جمهوری اسلامی برای انسانیت و شخصیت انسانها هم ارزشی قائل نشد. اگر چه از حکومت اسلامی هم نباید انتظاری بیش از این داشت.
تصویب قطعی این لایحه تنها توهین به زنان نیست، بلکه توهین به تمام مردان و زنان ایرانی است...

۶ نظر:

ناشناس گفت...

شما تو فسمت نظرسنجی جایی برای توضیح نگزاشتین می خواهم بگویم که جمهوری اسلامی بهترین حکومت برای کل جهان است ولی به شرطی که خوب اداره شود ولی قبول دارم که سه چهار سال هست که کمی شرایط سخت شده ولی این هم تو کل جهان شده و فقط ایران به این صورت نیست. مطالب وب لاگ شما خیلی یکطرفانه هست و حکومتی که واقعا با خودش عدالت را آورده خیلی بد یاد کردید.

ناشناس گفت...

جمهوری اسلامی برای وابسته های به آن نه تنها خوب است بلکه بهترین هست. شما آقا زاده کدوم از سران هستید عبدل خان!

ناشناس گفت...

in cherto perta chiye akhe nazar midin

ناشناس گفت...

age in web log ye tarafas abdol joon dar avaz shoma baro bache hezbol hezar ta sait vase tablighe khodetoon darin in web log ham ke hamash filter mikonin yaroo mitoone minvise nemikhay ya nakhoon ya be sabke bozorg tarat khabar bede filter konan

ناشناس گفت...

جالبه كه مي بينم عده اي از دوستاي حزب الهي اينجام ميخوان با لات بازي و توهين جلوي مطالبي رو كه گذاشتيد بگيرن كاش مي دونستند حداقل توي اين دنياي مجازي فقط ميشه شما رو با قلمشون به چالش بكشند نه توهين ...!!!

ناشناس گفت...

با خبر شدم كه يكي از زنان اصول گرا در مجلس به نام فاطمه اليا از اين لايحه حمايت كرده و در اعتراض به فعالان جنبش زنان گفته كه مجلس با لجن پراکنی مشتی لائیک دست از بررسی لایحه حمایت از خانواده بر نمی دارد...راستش با وجود چنين زنانی، من در جايگاه يك مرد از سخن گفتن در مورد حقوق زنان باز مي مانم... گاهی اوقات با خود مي انديشم که پاي چنين زنانی که مي بايست الان دوره حرم حضرت معصومه در قم يا ثامن الحجج در مشهد مي چرخيدند و براي گذران خود هر روز به صيغه ي اخوندها و شيوخ در مي آمدند چگونه به صحن مجلس باز شده و بدين سان پيرامون چنين مسايل سرنوشت سازی سخن به ياوه ميرانندو البته نهايتن به اين نتيجه مي رسم که به فراخور مسايل فرهنگی-سياسی-اقتصادی کشورمان،براي تطميع افکار کثيف و ضد اجتماعي و اخلاقی اخوندهاي محترم، بايد هميشه چنين خود فروختگانی وجود داشته باشند